5 Ekim 2012 Cuma

Mutlu 1 Hafta Sonu Olsun ;)



"KOCA" bir sitemin ardından doğan yeni 1 gün..
bugün günlerden cuma..
hepimize hayırlı cumalar öncelikle..


gelelim paylaşımımıza..
bugün ofisten en yakın arkadaşım ayrılıyor..
arkadaştan öte; kardeş gibi olduk artık :)
birçok güzel şeyi paylaştığımız..
inanıyorum ki; daha güzel günler onu bekliyor olacak..
onun adına seviniyor, kendi adıma üzülüyorum..
hem değişim; gelişim demektir..
darısı başımıza artık ;)


iş hayatı ayırsa da önümüzdeki hafta sonu görüşeceğiz zaten ki! :):)


bugünü de böyle özetleyelim ve nokta koyalım, hafta sonumuz güzel geçsin..
hava durumuna da bakalım..
bakıyorum hemen..
ve baktım..
hafta sonumuz parçalı bulutlu geçecekmiş, 
baksanıza hava da benim gibi :)))


neyse ünlü düşünür kocam der ki : 
"hava nasıl olursa olsun, bizim havamız güzel olsun " 
mutlu yarınlar..
öpüldünüz..























  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.