4 Ekim 2012 Perşembe

Hayat Sana Sitemim Var !



Hayat; sen ne garip bişisin (!)
hep bizden alırsın, ama vermeye geldi mi gayet az verirsin..
hep bir çabalama, uğraşmaca peşinden sürüklersin..
yorarsın, yorarsın, yorarsın..


nerede kaldı mutluluk, sevinç, umut..
tam elde ettim dersin, bi bakmışsın elde var koca bi "0"..


bi gün kahkaha atarsın, atarken düşündürürsün..
 -çok gülmek, ağlamak getirir (!)
çok gülme, buna hakkın yok senin..


sen sadece üzülebilirsin,
senin kaderin bu (!)
yaşamak mı istiyorsun, ayaklarının üzerinde sağlam basman gerekiyor değil mi?
ne de olsa kimseden kimseye fayda olmadığını her gün hatırlatıyorsun sen..
o zaman çalışıp, didinmekten başka çaren yok..
bi elin nesi var, iki elin sesi varmış..
yalannn (!) külliyen yalan (!)
ikinci ele güven kaldı mı ki?
hangi ikinci el ? bi sağ elin varsa öteki de sol elin..
işte bu, sensin önemli olan, gerisi yalan..



sen mi benim içimde yaşıyorsun, ben mi senin içinde bilmiyorum..
tek bildiğim, artık sevdiklerimi alma benden..
sevdiklerimin bi kısmını aldığımdan beridir ben ben değilim,
"her günüm onlar olsaydı, herşey şimdi daha güzel olurdu"yla geçiyor..
daha fazla kayıp, daha fazla kayıp benlik demek..
elimde kalanların kıymetini arttırmak da çabası..
kıymetini arttırdığım kişilerden bişi beklememek de..



her günüme şükrediyorum..
elimdekilerle yetinmenin fazlasını öğrendim..
o kadar fazlasını ki..
mutluluğu bi kenara bırakıp, mutlu olanların mutluluğu benim de mutluluğum oldu..




şimdi sana tekrar söylüyorum hayat..
sana sitemliyim..
artık aldıklarını bana geri ver,
güzel şeyler gönder hayatıma..
mutluluk herkesin hakkı (!), belki de senin de HAYAT!





--> rotamissworld-->




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.