3 Ekim 2012 Çarşamba

Bir Liseliler Buluşmasının İlk E(v) Hali :)


merhaba rotamiss-world takipçileri :)

nerede kalmıştık..
en son diyordum ki..
yoğun ama mutlu bir hafta sonu geçirdim..
onu sona bırakıyorum diye..
geçen hafta sonu pazar günü lise arkadaşlarımı ağırlamak istedim..
uzun süreden sonra herkesi bi araya toplayabilmek bi hayli güç oldu..
herkesin kendine göre programı, kursu vs. var..derken..
en son pazar sabahı saat 12.00 de biz de toplanmaya karar verdik..

erkenden uyandım, 
güzel bir masa hazırladım kıymetlim'lere :)






gel gelelim saat 12.30 kimsecikler gelmedi, ne arayan ne soran var..


ispatım tam da bu! :)



neyse içsesim "gelirler gelirler, üzülme" derken bi yandan şüphelerim de artmaya devam etti..
kanka da geceden aramıştı, erken gelicem diye aradım o da geç geleceğini söyledi..
alla alla biri bana şaka mı yapıyor dedim ama değilmiş..


daha fazla dayanamadım ve herkese mesaj atmaya başladım..
neredesiniz pınar?
neredesiniz fatih?
neredesiniz öznur?
..
neyseki sonunda toplanabildik..
çok şükür herkes gelince benim de üzüntüm yerini mutluluğa bıraktı..
güzel bir kahvaltı eşliğinde fatihin esprileriyle kahkaha atmaya başladık..
düğünden sonra hiç görüşememiştik..
ortalama 3,5 ay oldu yanii..


HOŞGELDİNİZ HOME SWEET HOME'A :)




aramızda bebek bekleyen kankamı da bunca süreden sonra görmüş oldum :)


aradan tam da 12 yıl geçti liseden mezun olalı..
Eyüp Lisesi buluşturmuştu bizi..
o kadar keyifli bir sınıfımız vardı ki, HABABAM'ı aratmıyorduk diyebilirim..
yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi, birimizin derdi hepimizin olur..
ne yapar ne eder, sorunlarımızı hep birlikte çözmeyi başarırdık..
ama ne zaman kaçmaya kalksak A sınıfı bunu başarıyor, biz de Eyüp'ün girişinde müdür yardımcımız olan Metin Bey'e yakalanıyorduk :):)
http://www.facebook.com/#!/metin.kaya.9655806?fref=ts


ama en çok yaramazlıklarımız Hazırlık-B sınıfındayken olmuştu..
bi keresinde sınıfa likör bile sokmuştuk :)
likör elden elde gezerken..
aramızdan bi arkadaş beklenen sona ulaşmıştı :):)
sınıftan iki arkadaşımız koluna girip parka doğru götürürken kendisini, bilin bakalım kimle karşılaşmışlar ? :)
Sevgili Metin KAYA :)
Yıl 1996 :)

ne oldu nereye gidiyorsunuz diye sormuş;
arkadaşımız midesini üşütmüş demeye kalmadan..
kusmaya başlamış :))))
neyseki anlamamış..


bunun gibi bütün anılarımızı "yad" ettik birlikte..
artık büyüdük, ailemiz gitgide genişliyor..
artık aramızdan bi çoğunun çocukları olmaya başladı..
biz de "teyze"..


keyifli bir buluşmaydı, yine gelin..hep gelin..
hayat birlikteyken güzel..
paylaşırken güzel diyor..
bu yazımı da burada sonlandırıyorum..



işte zafer bizim!




kahveyi dökmeyeyim daha iyiydi de, o da tuz-biber; lekesi de hatıra oldu sizden :):) 
seviyorum hepinizi..



--rotamissworld-->


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.