15 Ekim 2012 Pazartesi

Bugün Benim Doğum günüm, Yaş Otuz :)


günlerden 15 Ekim 1982,

Cerrahpaşa’da elektriksiz geçen koca bir gecenin Cuma sabahında saat 6.00'da dünyaya gelmişim..
Babam hastaneye gelmiş annemi ve beni görmeye, ama annemin adını unutmuş :)
nihayet soyadı aklına gelmiş de görebilmiş beni :))))
sonra adı SEMA olsun demiş, ne de iyi etmiş..
çok severim ismimi, hem gökyüzünün hem de özgürlüğün temsilcisi..
ondandır herhalde hiçbir yere sığamam :)))


annem anlatır hep, sen de çok zor bir hamilelik geçirdim diye
CANIM ANNEM; değmemiş mi ama :)))
iyi ki doğurmuşum seni demiyor musun itiraf et ! ;)


bak! bugün 15 Ekim 2012 :)
yaş 30, belki yolun yarısı, belki başı ;)

yolun neresi olursa olsun bu yol benim yolumdur, 
her gidilen yol gibi önemli olan nereye gittiğim olduğu kadar, kimlerle de gittiğimdir.

Bana bu yolda eşlik eden tüm yol arkadaşlarım, annem, babam (eminim ki herkesten çok takiptesindir beni), kardeşlerim, 2012’nin bana verdiği en güzel hediye olan hayat arkadaşım, eş ruhum, 

hepinize tek tek teşekkürler,


İyi ki varsınız!

Hepinizi seviyorum, varlığınız varlık sebebimdir bilesiniz!


sizinle gülüyorum :)

sevgiler,

sema..



2 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.