3 Nisan 2012 Salı

Her Güne 1 Bilgi : Avrupa Birliği Ülkeleri (!)


Çalışma saatlerinden arta kalan öğle aralarında bizim hurilerle oturup sohbet ediyoruz, 

Ecoş diyor ki
- kızlar geçenlerde başıma bi olay geldi, ablamla oturduk konuşuyoruz..
konu nerden geldiyse birden Avrupa Birliği'ne geldi, ablam yoksa sen üye ülkeleri ezbere bilmiyor musun? bana göre bütün üniversite mezunlarının ezbere bilmesi gerekiyor diye de eklemiş, 
merak ettim yoksa hepiniz biliyor musunuz? :))) 
masadaki herkes üniversite mezunu, iktisat, işletme, istatistik :)
baktık ki maalesef tamamı kimseden çıkmadı..

buradan yola çıkarak; bu başlığı açıyorum..


Her Güne 1 Bilgi : Avrupa Birliği Ülkeleri (!)
(dersime biraz çalıştım, bakalım 27 ülke'yi sıralayabilecek miyim?)

1. Almanya
2. Avusturya
3. Bulgaristan
4. Belçika
5. Çek Cumhuriyeti
6. Danimarka
7. Estonya
8. Fransa
9. Finlandiya
10. Hollanda
11. İngiltere
12. İsveç
13. İrlanda
14. İspanya
15. İtalya
16. Kuzey Kıbrıs Rum Kesimi
17. Letonya
18. Litvanya
19. Lüksemburg
20. Malta
21. Macaristan
22. Polonya
23. Portekiz
24. Romanya
25. Slovakya
26. Slovenya
27.Yunanistan 

işte bu kadar :)))




haritamızı da ekliyorum, 
üye olmayan ülkelerin listesini de size bırakıyorum ;)







rotamissworld -->


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.