2 Nisan 2012 Pazartesi

Bir Mum da Siz Yakın, Yakınlaşın ;)


bloğumda;
cansız gözüken ama hayatımıza "can katan" objelerin de yer alması gerekiyor diye düşünüyorum 
veeeee.. 
bi "obje" takılıyor aklıma..
evet evet diyorum onları yazmalıyım..

hayatımızda önemli günlerde karşımıza çıkar onlar..

kimi zaman gözümüzü kapayarak;
kimi zaman duygusallaşarak, dilek tutarak;
kimi zaman aydınlıktan saklanmak istediğimiz romantik anlarda;
kimi zaman da mutluluğumuzu yanımızda birileriyle paylaştığımız anlarda;
eşlik ederler bize..

 hadi bakalım bi bilmece? acaba nedir nedir ? =)

'MUM'lardan bahsediyorum (!)




mumlar; hem hayatımıza, hem evimize dekoratif amaçlı olarak renk katan öğelerdir.

kafanızı dinlemek istiyorsunuz diyelim; ışıkları söndürün yakın bir mum! ne kadar rahatladığınızı göreceksiniz..


doğum gününüz ama sizi kimse hatırlamıyor sanıyorsunuz bi bakmışsınız bikaç mum!
kısacası mutlu etmek veya mutlu olmak istediğimiz zamanlarda illa bir mum var yanımızda..
her ne kadar cansız gözükseler de ne kadar da CAN'dırlar öyle değil mi?






(http://www.horizonmum.com/asp/group/1/Dekoratif-Mumlar)




hayatınıza renk katan mumunuz da, ışığınız da eksik olmasın..
hafta başı yazımız olsun diyorum ve sizleri onlarla baş başa bırakıyorum ;)





iyi bir hafta geçirmemiz dileğiyle..


rotamissworld-->

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.