26 Mart 2012 Pazartesi

Bana Yeni 1 Ben Lazım!

bugünlerde bana yeni bi ben lazım modundayım!

niye mi?
nasıl anlatsam bilmem ki?
hayatımın dönüm noktasındayım sanki?
kendime ait küçücük dünyam birden bire devleşti ve üstüme üstüme geliyor?
belki de o gelmiyordur da ben öyle hissediyorumdur..
bu kadar özetten sonra stresin kaynağına gelelim adı : "Evlilik Telaşesi"

kendimi bi yandan içimdeki kelebek pır pır ediyorken; diğer yandan da yapmam gerekenlerin eteklerimi tutup tutuştururken görüyorum. herşey nasıl olacak, nasıl bitecek sorusu kafamı rahat bırakmıyor? kime sorsam olsun bunlar güzel şeyler diyor ama bana sorarsan da kimse beni anlamıyor ya da ben anlamadıklarını düşünüyorum(!) bi yandan yıllardır yaşadığım evimden ayrılacak olma psikolojisine giriyorum, aynı anda da bu duyguyu kimseyi üzmemek için içime bastırıyorum. sonra da bir düşünce daha uzaktan geliyor ve diyor ki :


" tüm evlenenler bu duyguları yaşıyor, sen artık büyüdün! evlilik de hayatın bir parçası, onu hayatının dönüm noktası gibi değil, hayat arkadaşınla yeni bir başlangıç gibi gör diyor ve içime biraz su serpiyor!" 


yani anlayacağınız yapmam gerekenlerden oluşan uzun bir listem var;
ama yanımda da desteğini esirgemeyen insanlar var..
şimdi salına salına düğünlerine gittiğim insanların daha önceden bahsettikleri duyguları daha iyi anlıyorum..


demek ki bazı şeyler yaşamadan anlaşılmıyor,
bundan sonra evlenenlere tam destek diyorum ve yazımı burada noktalıyorum..
biliyorum, "herşey çok güzel olacak" ;)



sevgilerimle;



-->rotamissworld





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.