1 Ekim 2012 Pazartesi

Bir Rüya Gördüm Sanki :)


dün gece bir rüya gördüm..
arnavut kaldırımlı, yokuşları olan bilmediğim bir yerdeyim..
bilmediğim bir yer; ama sevdiğim herşeyin olduğu bir yerdeyim..
öncelikle tanımadığım biriyle tanışıyorum..
henüz orta yaş grubuna dahil olmamış, 30'lu yaşlarda bir kız..
muhtemelen bekar..
nasıl oldu bilmiyorum..
beni evine oturmaya davet ediyor..
onun peşinden gidiyorum..
apartmana giriyorum..
her yer beyaz..
beyaz kapılar..
beyaz boyalarla boyanmış..
sanki bir aile apartmanı gibi..
sonra beni davet eden kişiyi göremiyorum..
hangi kapı ki acaba diyorum..
tek tek bakıyorum kapılara..
sonra düşünmeye başlıyorum..
sanırım beni önemsemedi yoksa kapısını kapatmazdı diyor ve apartmandan çıkıyorum..
çıkarken girişteki camlardan anne ve kızı görüyorum pencerelerinde..
anneme söyledim ama seni kabul etmedi tarzında bişi söylüyor..
sonra birden sinirleniyorum..






ne münasebet diyorum..
ben buraya gezmeye geldim, sizi de tanımıyorum..
siz davet ettiğiniz için nezaketen teklifinizi kabul etmiştim..
şimdiden sonra siz isteseniz de ben gelmem diyorum ve yürüye yürüye uzaklaşıyorum..
bir parkın içinden geçiyorum; bulunduğum yeri keşfede keşfede gidiyorum..

küçük küçük içeride ne satıldığını görebildiğiniz bir sürü mağazaları olan bir yerdi son olarak hatırladığım..


hayırlara vesile olsun diyor, ve haftaya bir rüya ile başlıyorum..
umarım rüya gibi de geçer..
uyandığımda hafta bitmiş olur..
ve yeni bir hafta sonuna doğru yol alırım..


hafta sonumu nasıl geçirdiğimle ilgili bir yazıyı sonraya bırakıyorum..
çünkü detaylara da yer vermek istiyorum sevgili takipçilerim..

hepinize mutlu haftalar :)



-->rotamissworld-->




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.