6 Eylül 2012 Perşembe

Elif Şafak : Şemspare (!)


Sevgili Rotamiss-World takipçileri; 
hepinize güzel günler diliyorum..

'N' Sevdiklerim yazarlar arasındadır Elif Şafak..
'N' sevdiğim kitabı ise hiç tartışılmaz AŞK'tır..
Elimde ise 'İskender' var..
Ya kitabın talihsizliğinden ya da benim zamansızlığımdan..
Bi türlü akmadı sayfalar,
Akmayan sayfalar, yeni kitabının çıkışına kadar sürmüş olsa ki..
'Şemspare' yi kaçırmışım..
 yeni fark ettim çıktığını
ve 
hemen sizinle paylaşıyorum..



Okumak için ise sabırsızlanıyorum
Bi an önce İskender'le vedalaşıp, Şemspare'yle tanışmam gerekiyor ;)


Sevgilerimle;




--RotamissWorld-->




1 yorum:

  1. benim de elimde takıldı İskender ama bir o kadar da iz bıraktı.desene sonuna birlikte geleceğiz ve inşallah istişare edeceğiz

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.