8 Kasım 2012 Perşembe

1 A'N' Olsun (!)


gözlerimi kapattım..
önüme bir tuval geldi birdenbire
aldım elime fırçayı
önce bir kadın çizdim
karşısında bir erkek
ellerinde bişi taşıyorlar
o da ne! kocaman bir "A" harfi..


erkek "A"nın tepesinden
kadın da "A" nın iki alt uç tarafından..
ikisine de ağır gelen yükü birlikte taşımaya çalışıyorlar..
önce güzel bişi çizdiğimi düşünmeye başladım..
sonra da kendi kendime yorumlamaya..
sizin bir "A" nız olsaydı?
ismi ne olurdu?


aklıma bişi gelmez derken 
o kadar çok şey düşündüm ki birkaç saniye içinde..

AŞK..
AİLE..
ARKADAŞLIK..
ADALET..


galiba bütün güzellikler "A" ile başlıyor..
ve içinizden bunları taşımak geliyorsa,
yükünüz hafifliyor..


siz AŞIK, 
siz AİLE, 
siz ARKADAŞ, 
siz ADİL 
ve 
siz
"1 "AN"
oluyorsunuz..





Sevgiler;

RotamissWorld-->










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.