5 Ağustos 2012 Pazar

Bu Yazının Adını Sen Koy (!)


günlerden pazar;
mis gibi bi sahur akşamını daha geride bıraktık!
uyudum uyandım..
bi çok yarım kalmış işimi tamamladım..
yine de zaman geçmedi..
ne yapsam ne etsem!

birden kafa yormaya başladım..
zihnimizin büyük bir kısmını yemeye, içmeye ayırdığımızı düşündüm..
öyle ki; insan yemeyip içmeyince sanki hiçbir şey yapamayacakmış moduna geçiyor..
sanki bizim bütün dünyamız yemekten, içmekten ibaret..
halbuki bunlar haricinde yapılacak ve kendimize ayıracak ne kadar çok zamanımız kalıyor..
bilmem siz düşünür müsünüz?
ama ben çoğu zaman; zamanı nasıl etkin kullanabilirim derdine düşüyorum..
yapmak isteyip de yetişemediklerimin derdine..
bugün de ne kadar çabuk geçti, ve yine rutin geçti diyorum..
şikayetçi oluyorum halimden..
bugünse o günlerden biri değil..
kolumu kıpırdatacak halim yokmuş gibi geliyor..
yemeğin önemini her geçen dakikada arıyorum..
Allah'ın verdiği nimetlere defalarca kez şükredesim geliyor..
öte yandan midemizin de dinlenmeye ihtiyacı var diyorum kendi kendime..
iyi ki oruç tutmak diye bişi varmış diyorum,
yoksa zihnimde bu kadar büyük yer kaplayan fikre hep yenik düşerdim.. 



bugünler de Rotamız Ramazan--->

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.