17 Temmuz 2012 Salı

Ufff! Yüksek Tansiyon!

Herkese günaydın;
Günümüz de ömrümüz de hayırlı olsun..

Umarım keyifler yerindedir;
Sanırım bugünlerin ortak sorunu sıcaklar, sıcaklar, sıcaklarrrr! 
Hiç gelmeyecek dediğimiz yaz bir geldi, pir geldi..
Yazın ortasında İstanbul'da kalmak ayrıca bir sıcak katıyor insana :):)
Ne yapacağımı şaşırmış bir haldeyim..
Yeni evli olmanın verdiği etkiyle hafta sonlarını evime alışmakla geçirmeye çalışıyorum lakin; 
TV seyretmekten başka bir lüksüm yok..

Denize girenleri izleyerek tatil yapıyorum :)
"OH! OH! Atla! Zıpla!" 
"Vay be! Hatundaki fiziğe bak" 
yorumlarımla kendi kendime değişik bir yaz çıkarıyorum..
Tabi gerçeği gibi olur mu hiç!


Diğer yandan;
Ne kadar kötü haber varsa; hep İstanbul'un başına mı gelir arkadaşım?
- Avcılar'da üst geçit tadilatı sırasında 3 işçiden 1'i öldü, 2'si ağır yaralı..
O anda orada kimsenin olmaması da şans eseri..
- Köprü günlerdir İstanbullunun çilesi oldu;
Son açıklama tadilat bitene kadar köprü ücreti alınmayacakmış; trafiğe büyük engel tabii!
- Taksim-Kabataş Füniküler'i arızalanmış, yolcular füniküler yolunda.. 
Bi gözü önde bi gözü arkada; bu kez yaya olarak!
Birileri ise Hala Ya-Ya-Ya, Şa-Şa-Şa!
Ya da Yaya Yaya!


Bize düşense tüm sıcakların biraz soğuğa geçmesini temenni etmek;
Sıcaklar geçsin, tadilat bitsin, yüksek tansiyonlar düşsün..
Biz de eski güzel İstanbul günlerimize kavuşalım..
Lakin artık evde denizi seyretmekten sıkıldım!



rotamissworld-->




4 yorum:

  1. canım, gerçekten yol çalışmaları bütün istanbulların çilesi, birde onaralım derken daha çok bozuyoruz o da başka. Allah bu sıcakta çalışan tüm işçilere, kolaylık versin.

    bu arada senin tatilin gelmiş :)) h.sonu küçük bi kaçamak yapılmalı.şile - ağva turları var. günübirlik tavsiye ederim. çocuk yokken gezin, tozun tadını çıkarın. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım, sanırım voyage'ı unutmak kolay olmayacak benim için :):) yazın çalışmak bütün bahanelerin anası !

      Sil
  2. denizi gördüğün için şanslı sayılırsın ama değilmi ??? biz buralarda bir kap suya bakıp duruyoruz :S duş delisi olduk . Giremesende , keyfini çıkaramasanda orda bir deniz var :D

    YanıtlaSil
  3. elif'çim; benim de senden farklı kalır yanım yok canım..ben de aynı kapa bakıp duruyorum :):) içinde olmak farklı tabi, İstanbul özel bi şehirdir ;)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.