18 Temmuz 2012 Çarşamba

Sadece 1 Günaydın Yetmez mi?

günaydın yeni gün..
günaydın güneş..
günaydın kuşlar..
hepinize günaydın..


uzun bi aradan sonra dün akşam dostlarımla birlikteydim, 
meğer ne kadar da ihtiyacım varmış bu buluşmaya!
özlemişim!
özlemek de hayata dair değil mi?
kavuşmalar olmasa değer mi özlemeye beklenenler?
bakın şair bile etti özlemek beni!


verdiğim sözlerden sıra gelirse bir yapmam gereken daha var..
uzun zamandır hastanede olan yakın dostumun babasını ziyarete gidemedim..
o kadar görüşemesek de; babasının beni babam gibi sevdiğini bilirim..
gönül bağı var yani aramızda, senelerin etkisi olsa gerek!
en kısa zamanda ziyaret edeceğim kendisini, şimdilik sadece dualarımla yanında olabiliyorum..
Allah en kısa zamanda şifa verir ve iyi olur inşallah, (bu vesileyle tüm hastalara..) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.