12 Aralık 2012 Çarşamba

BUGÜNÜN ADI : 12.12.2012 REFERANSI ;)


Kıyamete hazır mıyım?
Yooo! Hiç hazır değilim.

Varsa kıyamet vesaire, nasıl hazır olunur ki?
Çocuk sahibi olmak gibi, başına gelince görürsün elbet.

Ben kıyametin geldiğine filan da inanmıyorum.
Uzun zamandır zaten kıyameti bir şekilde yaşadığımızı düşünüyorum...


Keşke, kıyametten bunca korkan birileri varken bari bundan bi hayır elde edilse diye umuyorum.
Umuyorum tabi iflah olmaz bir umutlu olarak!


Öyle çok doğa katliamı var ki, kıyamet bu bence! 
Ta kendisi...
İnsan kendi kıyametini binalardan yarattı, betonlarla çevirdi ve yarattığı o yüksek duvarlı, havasız kıyametin içinde yaşıyor bi şekilde. Hem de çok pahalı bir şekilde. 
Bedeli çok ağır krediler, borçlar üstelik...


Birileri daha orada olmayan, orada yaşamaya gelmemiş ve yaşayacak da olmayan birilerine sürekli "en güzel" betonu kakalamakla meşgul.
Düşünsenize yaşamayacak olduğunuz bir yeri, elbet başkası yaşar diye kiralama ve para kazanma amacıyla alıyorsunuz.

Sürekli ihtimallere yatırım yapıyorsunuz... Çok yıpratıcı!
Öyle zorlaştırıyoruz ki hayatımızı!
Başını sokacak evin olmuş ama dahası da gerek illa! Yooo değil aslında. Sadece bize işlenen kafamıza ekilen bu!
Yatırım amaçlı beton fikri yapışmış bilinçaltımıza.

Kimse yatırım amaçlı bağ bağçe almaz oldu.
Kimse gerçek anlamda "toprağa", ağaca, doğaya yatırım yapmıyor.

Kendine cennet bahçeleri vaad etmektense, insanlar betona para gömmeyi hayal ediyor.
Kıyamet bu değil de ne?
Ne olursan, ne kadar zengin ve mal mülk para pul sahibi olursan ol...
Gidip gidecek olduğumuz yer Toprak Ana işte.
Param olsa, kendime zeytin ağaçlarından kocaman bir cennet yapardım yeryüzünde...
Varsa bi kıyamet, gelene kadar yaşardım cennetimde...


Yonca

"12.12.12"

http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/22134564.asp?yazarid=232


bu yazının altına :
ben de rotamissworld.blog yazarınız olarak bişiler eklemek isterim;
öncelikle bence bugün hepimiz için özel bir gün zira böyle bir tarihle bir daha karşılaşmayacağız;
ancak biz insanlar için 21 aralık veya 12.12.12 nin altında bişiler aramak, bu özel tarihin veya her gününü özel yaşayanlar için KIYAMET'in belli bir tarihle sonlandırılması gibi zırvalıklara nedense hiç mi hiç inanmıyorum..inananlara da şaşırıyorum..

inancını belli bir dine, belli bir şeye bağlı olarak yaşayanlar için kıyametin, dünyanın sonunun yaklaşmasının ne gibi bir sakıncası var ki?

ayrıca hepimiz yonca'nın da dediği gibi geldiğimiz yere TOPRAK ANA'ya geri dönmeyecek miyiz?
er ya da geç, 
bu son hepimiz için kaçınılmaz değil mi ki?


e, o zaman gelin biz günümüzü yaşayalım..
para için doğadan vazgeçtik, ailemizden vazgeçtik..
hepimiz robot gibi çalışıyoruz..
kimseyi görmeden,
gününü gün etmeden..
bir günü diğerinden özel kılmadan..
bunun adına da rutinlik diyoruz..
sonra mutlu olamıyorum neden ki diyoruz?


bi soralım bakalım kendimize?
biz neden mutlu olamıyoruz?
başka bi şekilde soralım ya da?
bir günümüzü diğerinden özel kılan nedir?
bugün KIYAMET olsaydı, keşkelerimiz ne kadar da çok olurdu değil mi?
o zaman bugünün adı REFERANS olsun..
"12.12.2012 REFERANSI"
keşkelerimizi kenara koyup..
dilediğimiz gibi yaşayalım..
hazır 2013 de yaklaşıyor..
yeni bir yıla yeni düşüncelerle, yeni günlerle girelim..

12.12.12. niz ve tüm günleriniz hayırlara vesile olsun..


sevgiler..

----rotamissworld-->









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.